Nərmin

Nərmin
@narmin_12
Citius,altius,fortius️
Fetih bitti! Yerküre'ye ve can verdiği hayata saygılı, yepyeni bir çağ başlayabilir artık. Teknoloji, insanların çevrelerine karşı değil, onunla birlikte yaşamalarını sağlayabilir. Eğer istersek...
Sayfa 151·Kitabı okudu
Reklam
Pek çok şey aynı anda değişiyor, ömürlerini tamamlıyor,doğru dürüst anlayamadığımız bir biçimde birbirlerini etkiliyorlar. Geleceği tahlil ederken üç ayrı dünyayı göz önüne almak zorundayız: Ekonomik sistemi, sosyopolitik sistemi ve doğal sistemi - ya da isterseniz ekosistemi. Bu üçü çoğu kez birbirleriyle iç içedirler; ve genellikle bizim anlayamadığımız etkileri vardır birbirleri üzerinde.
Sayfa 144·Kitabı okudu
Korkunç güzellik! Yerküre'nin titrediği, yanardağların patladığı, kıtaların çarpıştığı yerde yoğunlaşacak yaşam. Çünkü bu tehlikeli yerler, aynı zamanda en güzel, hem de en zengin bölgeler.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Oysa yıldızlı bir gökten huzurlu bir şey yok gibi. Gökyüzünde bunca tehdidin gizlendiğine inanmak öyle zor ki...
Sayfa 59·Kitabı okudu
Yıldızlardan oluşan bir battaniye altında uzanan bu minik dünyaya uyandık. Nereden geldiğimizi,kim olduğumuzu veya evrenimizin varoluşunu açıklayan bir not olmadan,kapı önüne bırakılmış bir bebek gibi. Kozmik yalnızlığımızı nasıl sona erdireceğimize dair bir fikrimiz olmadan. Her şeyi kendi kendimize anlamamız gerekti. Cosmos: A Spacetime Odyssey
Reklam