Nərmin

Nərmin
@narmin_12
Citius,altius,fortius️
Tüm insanlarda doğuştan gelen bir hastalık vardır;mantığın en ısrarcı ve debilleştirici düşmanı olan bu hastalığın adı kendini kan­dırmaktır. Olası dünyaların en iyi ve en kötülerine dramatik bir yön verir. Bildiğimiz kadarıyla bu hastalığa karşı doğal bağışıklık yoktur. Sürekli tetikte olmak gerekir.
Sayfa 276·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bu da geçecek" lafı canlı evrenimizdeki her şey için geçerlidir.
Sayfa 270·Kitabı okudu
Ama bizim de sakatlarımız var. Ve hepsi bedenen sakat değil.
Sayfa 262·Kitabı okudu
Ondan ne kadar sakınmaya çalışırsak çalışalım insanların arasında belirecek olan çılgınca şeyi, eşsizliği bastıramazsın.
Sayfa 250·Kitabı okudu
Bir şeyi tanımak istiyorsan önce onun sınırlarını tanı. Gerçek doğası ancak sınırları zorlandığında görülebilir.
Sayfa 208·Kitabı okudu