Seni sevmek, felsefedir; kusursuz.
Hani, kurşun sıksan geçmez geceden; anlatamam, nasıl ISSIZ, karanlık..
Ve zehir zıkkım sigaram.
Gene bir cehennem var yastığımda.. Gel artık..
Ben bütün bu manasız İç sıkıntılarından, senin var olduğunu hatırlayarak sıyrılıyorum
Bir umudum sende, anlıyor musun?
Yüreğimden dirhem dirhem alıyor seni, felek.. Acilen bir tebessümün ya da bir bakışın gerek.
Seni, bağırabilsem seni; dipsiz kuyulara, akan yıldıza,
bir kibrit çöpüne varana, okyanusun en Issız dalgasına..
Asıl, bizim aramızda güzeldir hasret. Ve asıl biz biliriz kederi.
Ahmet Arif