"Para nasıl ki gençken kazanılıyorsa, *ilim* ve *cennet* de gençken kazanılır!" | Alparslan Kuytul Hocaefendi
Seni sevmek, felsefedir; kusursuz. Hani, kurşun sıksan geçmez geceden; anlatamam, nasıl ISSIZ, karanlık.. Ve zehir zıkkım sigaram. Gene bir cehennem var yastığımda.. Gel artık.. Ben bütün bu manasız İç sıkıntılarından, senin var olduğunu hatırlayarak sıyrılıyorum Bir umudum sende, anlıyor musun? Yüreğimden dirhem dirhem alıyor seni, felek.. Acilen bir tebessümün ya da bir bakışın gerek. Seni, bağırabilsem seni; dipsiz kuyulara, akan yıldıza, bir kibrit çöpüne varana, okyanusun en Issız dalgasına.. Asıl, bizim aramızda güzeldir hasret. Ve asıl biz biliriz kederi. Ahmet Arif
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl bir sözsün sennn
Duvarı boyadım ama çatlakların yeri hâlâ ezberimde..
kitap okumak için kendimi nasıl ikna edicem ben
Gelmeyeceğini bile bile yazıyorum bunları Dildâde. Mutlu rolü oynuyorum bazen. Ki ne kadar oynayabiliyorum bilemem. Ama o da senin için. Belki gelirsin diye. Ben sesli gülemem Dildâde ama şimdilerde kahkaha atıyorum. Ne yabancı ne iğreti şey bu. Gelsen anlardın bir şeyler olduğunu. Belki kahkahamdan, belki gözlerimin bağırışından, belki de yüreğimin hıçkırarak ağlayışından. Anlardın işte... Hislerimi cümlelere dökemeyeceğimi bildiğinden anlayacak yer arardın belki de. Seni özlediğimi, gelmeni beklediğimi, yokluğunun ağır şey olduğunu söyledim "defalarca". Anlamak istemiyorsun belki de... Hoş böyle yokluğuna yazmak da güzel. Düşün be Dildâde yokluğun bile güzel ya varlığın nasıl olur bilmem. Gelmedin ki. Anlatsana biraz nasıl varlığın, sevgin, bakışın... Sen anlat biraz, ben de dinleyeyim. Konuşmayı sevmiyorum biliyorsun ama sen dinlersen konuşurum. Sesten de yorulurum ama ses senin sesinse... Ağlamak istiyorum ama ağlayınca kendimi açıklamadan anlayacak insan yok. Ne tarafa gitsem insanlar var, ne yöne baksam bir insan eşgali. Çevirmiyorum yüzümü daha çok onlara. Daha çok insan tanımak da istemiyorum, hem beni de görmesinler. Görmesinler işte... Ne gel diyeceğim ne özledim Şunu bil istedim: Sol yanım çok acıyor...
Birine aşık olduğunuzu nasıl belli edersiniz?
Aşk