natio

Nedendir bilmiyorum, içim kan ağlıyor. Gene o sinsi tedirginliğin baskınındayım.
Reklam
Artık ruhunuz her şeye hazırdır. Sebepsiz bir hüzne de, yersiz bir sevince de.
İnsan, demek, kendi tabiatına aykırı gelen şeylere de alışabiliyor.
Nedensiz, tuhaf bir sıkıntı, tuhaf bir yalnızlık içinde duyumsuyordum kendimi. Belki de birden bire başladı. Ya da öteden beri vardı da böyle bir şey içimde.
Biliyor musun, korkaklık da bulaşıcıdır, yiğitlik de.