"Ressamın hayatında ölüm, en zor şey olmayabilir.
Bu konuda pek bir şey bilmediğimi de belirtmeliyim.
Ama her zaman yıldızları görmeyi düşlerim.
Niçin gökteki yıldızlar bizim için erişilemez olsunlar?
Belki bir yıldıza gidebilmek için ölümü göze alabiliriz.
Ve böylesi bir ölüm huzur içinde ölüme yürümek değil midir?"