Kendimi sürekli hırpalayarak daha iyi bir insan haline gelmiyordum . Aksine, kendimi yetersiz ve güvensiz hissetmeme neden oluyordum, ardından öfkemi yakınımdakilerden çıkarıyordum. Dahası , kendime dahi itiraf edemediğim çok şey vardı. Gerçeği kabul etiğimde ardından ortaya çıkacak öz nefretten korkuyordum.
Ben, beni, benim şeklinde zoraki yaklaşım, kendimizi sevmekle eşdeğer değildir . Kendimizi sevmek bizi, hayatımızın bir parçası olan dayanıklılık , şevkat ve anlayışa götürür.