Uzun zamandır okuduğum en sıkmayan ve merak ettiren kitaplardan biriydi. Gerçekten bana bir şeyler kattığını okurken ve kitabı bitirip kapağını kapattıktan sonra bile hissettim. Elimizdekileri ne kadar zor kazandığımızı fakat ne kadar kolay kaybedebileceğimizi anlatan bir kitap aslında.