nazlı

nazlı
@nazli34000
Mavi gökyüzü, karanlık bulutlarla bulaşarak yüreğimi sıkıştırıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu yolun sonu senin soluna çıkar mı? Belki bir adım ötede kalbinin sesini duyabilirim. Umutla arayacağım..."
Kelimelerden derman arıyorum, kalbimdeki yaraya.
Şimdi nereye gidersem, senden bir iz buluyorum. 🌼
“Odamda tek başıma olmayı diledim; kitaplarımla baş başa, bu insanlardan uzakta.” -Uçurtma Avcısı, Khaled Hosseini
Alıntı