Nazlı Ballı

Nazlı Ballı
@nazliballi
İnsanoğlu çok derin bir varlıktır. Ben tanrı olsaydım bu kadar derin yaratmazdım.''
Hayat denen bir şey vardı. Paralı parasız insanlar yaşıyorlardı. Kızıyorlar, gülüyorlar, ağlıyorlar, alakadar olmuyorlar, seviyorlar, ıstırap çekiyorlar, fakat yaşıyorlardı.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Reklam
Dinlemesini biliyorsun, ki bu mühim bir meziyettir. Hiçbir şeye yaramasa bile insanın boşluğunu örter, karşısındakiyle aynı seviyeye çıkarır.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Benim naçiz kanaatıma göre, iftira sade çirkin değil, gülünç ve aciz bir şeydir de...
Sayfa 25·Kitabı okudu
Ona bana hiçbir şeye sahip olmadan, hiçbir şeye aldırmadan yaşamayı öğretti.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Hakikaten muhtaç olsaydık, hakikaten sevseydik, o sık sık gelişlerinden birinde adamakıllı yakalar, bir daha gözümüzün önünden, dizimizin dibinden ayırmazdık.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Reklam