naz

naz
@nazormon
i live in two worlds. one is a world of books.
“Elimden gelen her şeyi yaptığım halde cezalandırılıp hırpalanmak çok ağrıma gidiyor, bütün gayretimi alıp götürüyordu.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Çünkü insanın kendi kendinin efendisi olamaması kötü bir şey.”
“Ölü atlar gördüm, artık acı çekmediklerine eminim.”
“Benim ilkem şu: Son verme imkanımız olan bir zulmü veya yanlışı görüp de bir şey yapmazsak, suça ortak oluruz.”
“Ama insanlar her zaman işin özüne inmekten hoşlanmaz. İşlerine gelmeyebilir.”