Daha önce bir kere okumaya çalışmıştım ama kişilerin çokluğundan dolayı yarım bırakmıştım. Ve uzun bir süre sonra yeniden başladım. Ve gerçekten en sevdiğim kitaplar arasında girdi. Jane Austen gerçekten olayları anlatışı muazzam. Mr. Darcy'nin gururunun ve Elizabeth'in önyargılarının zaman içerisindeki değişimini okumak gerçekten çok güzeldi. Kitabı okuduktan sonra ise filmini izledim ve her sahne gerçekten kitapla birleşti. Filmi de gerçekten güzel kitabı bitirdikten sonra mutlaka filmini de izlemelisiniz.