Çok beğenirim zaten naif anlatımını yazarın. Yine beni şaşırtmamış ve içimi ısıtacak, kimi zaman hüzünlendiren, kimi zaman yüzümü güldüren bir hikaye içinde dolaştım. Kendi ayakları üzerinde duran bir kadının aşkı ve vicdanı arasında gidip gelen bir hikaye.. sıcacık..
Çok zevkle okuduğum, yazarın anlatımını çok beğendiğim bir kitap oldu. Konular, hastalar gerçekten çok güzel seçilmiş, hepsi insanda merak ve şaşkınlık uyandırıyor diyebilirim. Tavsiye ederim herkese.