"Bedenini Yaratıcı'nın istediği gibi örtmeyen kişi, kendisi ile çelişir. Kendi bedeni ile çelişir. Kendisinden bihaber olarak yaratılan insan, bedenini nasıl ve ne kadar örteceğini de belirleyemez."
"İnsan, kendisi olmak istiyorsa kusursuzluk kibrinden sıyrılabilmelidir. Yaratıcı, insandan mükemmel olmasını değil, mükemmel olmadığını itiraf etmesini bekler."
İnsan,hayatını "olmazsa olmaz"lar üzerine kuramaz. Buna hakkı yoktur. Kendisine sunulan ve iradesine bağlanmamış olayları, durumları tenkit etmeden, mevcut nizam ve intizama uyabilir. Çünkü her şey sonsuz hikmetle yaratılmaktadır,insanın cüzi aklına göre değil.