İnsanlar doğaya güvenlik ya da adalet bulmaya gitmezler, güzellik bulmaya giderler. Çocuklarımızdan doğayı esirgediğimizde onlardan güzelliği de esirgemiş oluruz.
"Çağrıyı dinliyor ama kulak asmıyoruz ,
Gelecek için umutlanıyoruz, gelecek yalnızca planlardan ibaretken,
Bilgeliği düşlüyoruz, her gün köşe bucak kaçtığımız,
Bir kurtarıcı diliyoruz, kurtuluş ellerimizdeyken.
Ve hala uyuyoruz.
Ve hala diliyoruz.
Ve hala korkuyoruz.."