Biliyor musun Lee, hayatımı bir çeşit müzik gibi görüyorum.; her zaman iyi bir müzik değil ama yine de bir formu ve ezgisi var. Uzun zamandır hayatım orkestra olmaktan uzak. Tek bir nota değişmeyen bir keder. Bu tutumumda yalnız değilim Lee.
“Nefret var mı içinde?”
“Hayır. Hayır, sadece yüreğimde bir çöküntü sanki. Belki daha sonra öfkeye dönüştürdüm. Güzellikten dehşete hiçbir ara basamak yoktu çünkü. Kafam karışık, çok karışık.”