didem

Aslında zaman zaman insanın acımasızlığı ’vahşi’ sözcüğüyle ifade edilir, ama bu, vahşi hayvanlara yapılan korkunç bir haksızlık ve hakarettir. Vahşi hayvan hiçbir zaman ustalık ve zevk almak bakımından bir insan kadar acımasız olamaz.
Sayfa 333·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

didem

, bir kitap okudu
7/10
·152 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2022 29. kitabı
Antonio Skarmeta
7.5/10 · 682 okunma
Genel anlamda insanlığı ne kadar çok seversem, insanları tek tek, yani ayrı ayrı, münferit insanlar olarak o kadar az seviyorum.Eğer gerekli olsaydı insanlar için belki de gerçekten kendimi feda ederdim, ama bununla birlikte hiç kimseyle aaynı odada iki gün yaşayacak durumda değilim, bunu deneyimimle biliyorum.
Sayfa 85·Kitabı okudu