Necmettin salik

Necmettin salik
@necmett
Berî hertiştî welat. ~ Dar li ser koka xwe mirov li ser zimanê xwe hêşîn diwi
Ziraat mühendisi
Lisans
19 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Bizler ellili yılların bataklığında çocukluğunu yaşamış olanlar, mecburen kötümseriz "Alman" kavramı karşısında; devrimci olmak tek seçeneğimizdir, yobazlarin yukarıda olduğu hiçbir gidişatı kebukllenmeyiz, bugün başka renklerle oynaması hiç ilgilendirmiyor beni
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En kaba söz, en kaba mektup bile suskunluktan daha iyi niyetlidir, nazikceymis gibi geliyor bana. Suskun kalanlarda kalp inceliği ve kibarlık eksiktir daima; susmak bir itirazdir, sözünü yutmak zorunlu olarak karakteri bozar, mideyi bile mahveder
İnsan nekadar çok bilir nekadar çok farkına varırsa o kadar yanlizlasir. Cehalet mutluluktur derler çünkü insan nekadar az sorgularsa hayat o kadar kolay olur. Ama gerçeği gören biri başkalarıyla aynı dünyada yaşamaz. İnsanlar kendi küçük dünyalarında mutlu olmayı seçerken, düşünen insan yalnızlığın derinliğine mahkûm olur. Güçlü olmak bazen kimse tarafından anlaşılmamayi göze almaktır. Bazen yalnızlığın içinde bir kıral olmak kalabalıkların içinde köle olmaktan iyidir.
Her şeyin olgunlaştığı ve kararanin yalnızca üzüm olmadığı bu mükemmel günde, bir güneş bakışı düştü yaşamımın üstüne: geriye doğru baktım, ileriye doğru baktım, hiç bu kadar çok ve bu kadar iyi şeyi bir defada görmemiştim
Yaşımın en güneşsiz kışını da Naumburg'da bir gölge olarak geçirdim