Beyza Yılmaz

Beyza Yılmaz
@nedemeli
Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili Dost, Birileri tarafından sürekli izlendiğini düşünmek bir delilik belirtisidir de biri tarafından izlenildiğini düşünmemek neyin belirtisidir? Sevgili Dost, Allah herşeyi bilir.
Sevgili Dost, Bugün yeni bir şey yap kendine; bir iyilik kendine. Belediye de işçiysen bile, dikeceğin çiçekleri koyup bir yana, uzan toprağın koynuna. Seni gören her işçi bıraksın o gün işini. Öbek öbek uyumaya gelsinler, rüyalarını anlatsınlar sonra patrona. Farkına var hayatın sende. Bir sağa, bir sola gidip dokun her şeye. Ağaçlara, kuşlara dokunmasan da; denize balığa tutunmasan da. Banklara dokun, bankalara değil. Bugün bir iyilik yap kendine. Kendine dokun...
"Elimden geleni yaparım", diyorsun demek. "İnsan ancak elinden geleni yapar ama elinden gelenin ne olduğunu bilmek gerek." -Max Jacob
Geçen sabah senin üzüntülü olduğunu söylediler. Dokunsalar ağlayacakmışsın. Dokunamamışlar. Yine de ağlamışsın; dostun gözünden akan bir damla yaşın yeryüzündeki bütün gölleri tuz gölü yaptığını bilmez gibi. Gül ki, acılaşmasın göller. Göl ki, orada demirli kayığımız...