N e ş e

N e ş e
@neesee1
İlahiyat
Yok yok kıskanmadık :)
Şu aynanın karşısında duvağı ile duran ben miyim? Müstakbel eşim girmişti içeri. Subhanallah! Cennetten mi getirdiler seni? Bu ne güzellik? dedi.
Kitap Alıntısı