Nefise Tekin

Nefise Tekin
@nefise6
Çat kapı bir düş, düştü üstüme ...
"Halbuki ben ,ne kadar saçma olursa olsun , yan yana bulunduğumuz zamanın durup kalmasını ,asla bitmemesini temenni ediyordum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seninle şöyle bir oturup konuşamadık . Birbirimizi görmeden yaşlanıyoruz farkında mısın ? Sabahattin Ali
Bazı şarkılar dağıtıyor beni . Senin toplaman dileğiyle ...
Biliyorum , Zaten bilmek öldürüyor beni !
"Yıllar sonra tekrar karşılaşacağız ,ikimizde susacağız. Sen pişmanlığını saklayacaksın ,ben ise kırgınlıklarımı ."