Kitabı çok beğendim aşşıırıı güzel bir kitap. Ulaş'cığımın kendine öz hareketleri zaten harika. Arya♥ Kitabın konusunu da güzeldi ve klasik bir konu değildi. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.
Kitabı çok sevmiştim o zamanlar. Kitabın sonlarından bi 9-10 sayfa beni çok etkilemişti ve ağlamıştım kitabın sonunda. Kitap mükemmel de değil çok kötü de değil. Güzel bir kitap..