Kitap çok güzeldi bu kitabı 2019'da okumuştum. Kitabı okuduktan sonra özgür♥ben olmuştum hahahah. Kitabın sonu benim için üzücü oldu. Hiç bitmesini istemediğim bir kitaptı. Kitapta beni rahatsız eden hiçbir şey olmadı. Herkese rahatlıkla öneririm aşşırı güzel bir kitap...
"İçimde derinlerde bir yerde, sivri bir iğnenin çocukluğumun bütün güzelliklerini ve hayallerini delip parçalandığını, sakatlığımı çırılçıplak, saklanamayacak bir gerçek haline getirip beni bu gerçekten kaçamayacak kadar güçsüzleştirdiğini hissediyordum..."
Eğer +18 olmasaymış daha güzel olurmuş diye düşünüyorum.. Kitabın ilk sayfalarında bile +18 olması beni rahatsız etti. Eğer karakterlere gelecek olursak Demir sinirlenince kimseyi görmeyen ve burcuyla sinirlendiğinde istemeden de olsa zarar vermesini çok klasik buldum. Hikaye genel anlamda güzeldi. Demiri sevdim :) Demirin son sayfalarda burcuyla yaptığı şey için çok kızdım ama pişman olduktan sonra da burcunun hamileliğini birlikte geçiremedikleri için Demire acıdım:((
Kitap genel anlam güzeldi))