Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap genel anlamda güzeldi fakat bence fazla +18 vardı... +18'ler olmasaymış bence daha iyi olurmuş diye düşünüyorum)) ama zaten yazarın diğer kitaplarında da +18 var. Kitapta fazla flashback vardı yani bi şimdiyi anlatıyordu bi geçmişi ama bu beni hiç rahatsız etmedi ve okurken hiç karışıklık hissetmedim. Kitap genel anlamda güzeldi :))
Kitabı fazla beğenemedim... Klasik bir kitaptı kesinlikle okunmayacak bir kitap değil ama beğenilecek bir kitap da değildi benim için... Bana göre İde çok ağlıyordu yani bence kadın karakteri zayıf biri değil güçlü biri olmalıydı... Fazla ağlamasını sevmedim ben... Eğer biri bana sorsa şahmelek nasıl diye ben okuma derim...
Bir gençlik kitabı daha! Çerezlik bir kitaptı. Ne çok muhteşem bir kitap diyebilirim ne de çok kötü... Genel anlamda güzel bir kitaptı. Eğer kitabı okuyan kişi 14-17 yaş arasıysa bence kitabı sevecektir :))
EgolomanBerna Baki · Destek Yayınları · 2015117 okunma