Raya

Raya
@neftida
Aishtaqat lak...
5/10
·544 syf.··
2022 6. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 11 Şubat 2022 17:46
Merhabalar efenim öncelikle kitapla ilgili yorumlarımın net olmasa da az çok spoiler bildireceğini baştan belirtmek ister, ve daha fazla oyalanmadan konumuza dönmek isterim. Kitaplardan çabucak etkilenen biriyseniz okumanızı önerdiğim bir kitap olmadığını baştan söylemeliyim. İkinci kitap tereddütsüz en çok sinirimi bozan kitap oldu sanırım. İlk kitapta iki kadına da hak verirken ikinci kitapta özellikle Beritan'ın tavırları çok sinir bozucuydu. Sanki ikinci kadın Ezoymuş da Şerwanla aralarına o girmiş gibi davranması aşırı irite ediciydi. Hep isyankar tavırlar takınması, aslında ilginin büyük bir bölümüne sahip olmasına rağmen sürekli kendi kendini aşağılaması bende kafamı duvarlara sürtme isteği uyandırdı resmen. Ayrıca özellikle değinmek istediğim bir konu da Serhad'la Beritan arasındaki ilişkidir. Abla - kardeş gibi olmaları kesinlikle çok hoştu ama ben durmadan Serhad'ın Beritan'ı Ezodan daha çok sevdiğini içten içe sürekli dillendirmesinden rahatsız oldum diyebilirim. Ezo, yengesi olmaktan da öte başta teyzesinin kızıydı ve Beritan'a gösterdiği ilginin yarısı kadarını Ezo'ya gösterdiğini görmedik bile. Sırf bu yüzden asla Serhad'ı sevemedim. Gelelim diğer kardeşlere. Sanırım benim kendime en yakın bulduğum ve en sevdiğim karakter kuşkusuz Vedat Eroğluydu. Gerek ağırbaşlı olması, gerekse Bermal'e olan aşkı kitapta okumadan en keyif aldığım noktalardı belki de. Neçirvan Eroğlu ve Zilan Eroğlu ağzım kulaklarımda okuduğum bir ikiliydi. Evin neşesi olmakta Serhad'dan sonra başı çekiyorlardı. Botan ve Dilek.. Ah kanayan yaralarım.. İkisinin aşkı üçüncü kitapta ele alınmaya başlarken ikinci kitaptaki hallerine (çok rastlaşmasalarda) şükür edeceksiniz. Jiyan ve Caner ise en merak ettiğim ve kesinlikle okumaktan keyif alacağıma emin olduğum bir çiftti yalnız onlar da
Kuma IIŞehnaz Haşimoğlu · Dokuz Yayınları · 2017767 okunma