Yaratılıştan beri kadının düşürülmeye çalıştığı konumu ve hala aynı ilkellikte devam eden davranışları anlatan bir kitaptı. Herkese okumasını tavsiye ederim.
Aslında konusu güzeldi, dili aktı gitti ama ben arka kapağı ilk okuduğumda çok daha başka şeyler hayal ettiğim için yeterince tatmin olamadım. Yine de herkese okumasını tavsiye ederim.