Kitabı çok severek okudum. Akıcı ve sade bir dil kullanılmış bir günde rahatlıkla bitirilebilecek hatta daha kısa bir sürede bitirilebilecek bir kitap. Başlarda çok hoş ilerlese de sonu bana göre çok üzücüydü. Ayrıca bu kitapta gerçek sevginin ne kadar saf ve temiz olduğunu bir kez daha anladım. Kısa bir öykü olmasına rağmen içinde birçok toplumsal mesaj vermiş. Kesinlikle tavsiye ediyorum.