seneler once cizim tarzini cok sevdigim ama yazarin el rahatsizligi nedeniyle ara verdigi bi seriye tekrar basladigini gordum. ilk okudugumda neden ilgimi bu kadar cekmisti biliyordum ama aradan 6 seneden fazla gecti ve simdiki bakis acimla baktigimda bazi seyleri daha net gorebiliyorum.
artist cinli oldugu icin cin komunist partinin baskisi altinda oyle bir eser cok da sasirtici olmazdi ki 9 yasinda amerikaya tasinmis olmasina ragmen ilham almis. yine lisede okudugum marie lu kitabi var mesela. su an aklimda en cok ana karakterin cumhuriyetin marsi okunurken mars sirasinda saygi durusunda bulunup marsi soylemedigi geliyor. hukumetin polislerinden biri diger ana karakterdi ve mars sirasinda day 'e baktiginda dudaklarinin kipirdamadigini soyluyordu ve bilincsizce cok etkilemis galiba beni bu sekilde isyan etmesi. simdi iki seri arasindaki paralelliklere bakinca marie nin de cinli oldugunu fark ettim. cinli yazarlarin global olarak bu kadar buyuk bi basari yakalamalari partinin hayal guclerini ne kadar etkiledigiyle ilgili bisiy yani. fark etmek cok garip geldi. sampiyon serisi klasik bi bilimkurgu distopya gibiydi ama bi avrupalinin kaleminden de cok cok farklı. suzanne collins iyi bi aktivist mesela ve aclik oyunlarina da bayilirim ama diger iki seriyle farklari cok belli oluyo. bi gun bi kuzey koreli distopya yazsa da okusak
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
gecen sene moving castle okumak istiyormusum ama su an hala okumadim buyuk iht ondan onceki sene de istiyordum. zaten seri kitaplari da sirasiyla okumuyorum artik hangisi gectiyse elime. nolcaksa olsun ya manifest zoktayin mc oldugu bi dunyada biz bunu hak ettik
intte gordugum her sey ai gibi geliyo bir kere suphelenmeye baslayinca asla geri dondurulemiyo. oyle degildir ya diyip arastirmaya basladikca her seyin ai olduguna iyice emin oluyosunuz
EVET soylentiler dogru arkadaslar karanlikta gecirdigim 19 yildan sonra nihayet kacak komunist dizilerinden ve dusuk butceli 38 sezon sitcomlardan kendimi daha pop seylere adamaya karar verdim cunku arkadasimla bu dergiyi aldik ve performatifligin sattigi bi cagdayiz. bu yuzden upgrade grey yerine star warstan han solo goruyosunuz