Burada kalıcı bir mutluluk ya da huzur beklememek gerek. İmtihanımızın karşılığını alacağımızı biliyoruz ve bunun sıkı bilincinde olmak gerek. Bazı insanlar tanıyorum, görüyorum... Saçı yağmurda ıslandı diye ortalığı velveleye veriyor. Sen saçın olduğuna şükretsene güzel kardeşim, kemoterapi görüp saçları avuç içlerine düşen nice insanlar var. Şu mobilya bende neden yok diye eşinin başının etini yiyenler var. Aç değilsin, açıkta değilsin. Bir ayakkabı bağcığını bağlayabiliyor musun? Evet ise, otur gene şükret. Hemde milyonlarca kez.