"Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmedikleriyle değerlendiriyorum.Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime."
-Stefan Zweig
"Bir nesnenin büyük bir kütlesi olması için illa da iri olması gerekmez.Menekşe kadar küçük olan bir kız Dünya'nın kütlesinden daha büyük bir güçle beni kendine doğru çekiyor."
-Goblin