Nermin Gürel

Nermin Gürel
@nermingurell
Keşke vaktiyle,saçma da olsa iki laf etseymişim; susunca yok oluyormuş insan,çok sonradan öğrendim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tek cümle ama nasıl anlamlı..
Aklımdan çıkmıyorsun dedim başka türlüsünü yorgunum anlatmaya.
Belki de şu hayatta yalanın tek hüküm sürmediği yerdir şiir.
Ben seni kötüleyemem hiç.Çiçekli bir yol vardı yürüdüm derim. Ayaklarıma dikenler battı ama her ormanda olur böyle şeyler derim.
"Geçmişin sadece güzel anılar uyandıran kısmını hatırlayın."