Kitabı okurken aklımıza tek bir şey geliyor aslında. Bir adam,her konuda nasıl üstün bilgi donanımına sahip olabilir? Lügatında nasıl bu terimleri kullanmış olabilir? Son günlerinde bile masa başından kalmayıp kitap okuyarak,gününü gün edip çalışarak tabii,hayatını ülkesine adayan Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün,’Başöğretmen’ sıfatını neden hak ettiğini gösteren bir kitap. Saygı ve rahmetle anıyoruz.