İnsanlar terapiye geldiklerinde hikayelerini dinlerim ama aynı zamanda da hikayelerin esnekliği konusunda ne hissettiklerine dikkat ederim. Anlattıklarının hikayenin tek versiyonu ,doğru versiyonu olduğunu mu düşünüyorlar yoksa kendi versiyonlarının onu anlatmanın birçok yolundan yalnızca birisi olduğunu biliyorlar mı? Hikayeye neyi katıp neyi katmamayı tercih ettiklerinin ve bu hikayeyi paylaşma motivasyonlarının dinleyicinin onu duyma şeklini nasıl etkilediğini farkındalar mı?