Ee, el kapısı bu; el kapısı dedin mi, şöyle bir müddet durup düşüneceksin. Doğanın olur, ölenin olur, bilemezsin. Haberi bile ulaşamaz sana... Velhasıl , acı biberdir el kapısı. Ben onu bunu bilmem, şu yalan dünyada en iyisi, el kapısına hiç muhtaç olmamaktır.