Mobil uygulamasını pek sevemedim. Tam fayda gosteremiyor. Ha bu arada bu meskende canımızı sıkacak olaylar olabiliyor. En iyisi eline bi kitap al ve okuduğun o cümleyi aklına kazı eğer bizi de bilinçlendirmek istiyorsan alıntılamayı unutma. ,)
Artık başlanmalı diye düşünüyorum. Ne zamandır bu anı bekliyordum. Beklediğime değecek diye umuyorum. Bakalım ve görelim. Sınav kaygısını bi kenara bırakma vakti geldi.