İnsan gençken zamanı, kaç yilingeride bıraktığını düşünerek değerlendirir. Kaç yılı kaldığını düşünmeye başladığı andan itibaren de orta yaşa girmiş olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hakkınızda şikayet var. Evde Kürtçe türkü söylüyormuşsunuz.
Naif boş bulundu. İlk aklına geleni söyledi, o bozuk Türkçesiyle:
"Valla bizim teybimiz yoğ ki.."
Polis hiddetlendi;
"Teyp değil siz söylüyormuşsunuz..." dedi.
Naif bulabileceği en iyi savunma cümlesini kurdu:
" Valla biz Kürtçe bılmıyorız ki..."
Başkale şivesiyle, Kürtçe' ye yakın olabilecek en yakın tonlamayla kurduğu cümleye polis de gülmeye başladı.