Nesli

Nesli
@neslishh
Beni arıyorlar ama dışlamak için...
Harflerin zamanına inandım. Buydu, büyük yalnızlığım...
Sayfa 196
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anısız gün, neden geçince güzelsin...
Sayfa 196
'Kendi çınar ağacı Benden gölgelik ister.' Yalnızlıktan başka bağışlayanım kalmadı.
Sayfa 196
Ey bekleyişin yedi renkli çaresizliği... hangi kavuşma çıkarır alnındaki lekeyi...
Sayfa 195
Uyudum uyandım, mektubun gelmedi. Oturdum gözyaşımı okudum.
Sayfa 192