neslihannn

neslihannn
@nesliyum
Bekle, yumruklarımız haramilerin saltanatını yıksın.
Ne diyor Lenin, yalnız sindirim saatlerinde değil tüm yaşamının her anında düşüneceksin devrimi.
Sayfa 299
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kulak memeleri nasıl kızarmıştı soğuktan. Eğilip öpsem! Esnaf, çırağı, kalfası peşimize düşsün! Sokakta öpüşürlermiş Avrupa'da, Paris'te filan. Bizde, hele Anadolu'da, kız bir kez sağlama, orospu artık; öpüştüğü oğlan bile yüz çevirir.
Sayfa 297
Türkiye burası! Halk kan ağlıyor. Soygunun, baskının bini bir para, Komünist Partisi çalışmıyor! Bir gün hesabı sorulmaz mı bunların?
Sayfa 286
Devrimcinin çocuğu olur mu?
Sayfa 285