Neşe ÖZCAN

Neşe ÖZCAN
@nesoliiii
Gören bizi sanır deli / Usludan yeğdir delimiz
Ölüm ki Doğa’daki her derde devaydı; neden aynı şey Yasalar için geçerli olmasındı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar kendilerini kapana kıstırılmış birer av hayvanı gibi hissediyor olsalar bile, yine de içlerinde vahşi hayvanların içgüdülerine benzeyen bir kaçıp kurtulma ümidi barındırıyorlardı.
Her insanın bir başkası için sonsuz bir muamma oluşu, üzerinde düşünülmesi gereken muazzam bir hakikattir.
Açlık, yüksek evlerin dışındaki iplere ya da direklere asılmış içler acısı kıyafetlerdeydi; açlık, bu kıyafetlerin kâğıttan, samandan, paçavradan ve tahtadan yamalarıydı; …
Kaderimde tuzlu sudan geçip karşı kıyıya gitmek olmasaydı Tanrı beni bu adaya koyar mıydı sanıyorsun?