Nesrin

10/10
·200 syf.··
2024 29. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 27 Mart 2024 22:37
Uzun zamandır okuduğum en güzel kitaplardan biri Dedemin Bakkalı. Yetişkinlerin gözünden çocuk işte; aklı ermez, fikri yetmez, bütün işi gücü oyun, yaramazlık, hiç bir şeye üzülmez… İş öyle değil abiler, ablalar! Çocuk deyip geçmeyin! Takdir görülecek bir şey yapıldığında da, aksi durumlarda da; “kime çektin sen yavrum?” Sorusunun muhatabı çocuklar… Övünülecek bir şey olduğun da kendisine, yerilecek bir şey olduğunda başkasına benzetilen çocuklar. Kitabımızın kahramanı anlaşılmamanın, farketilmemenin, dahiyane fikirlerinin etrafında kabul görülmemesinden şikayetçi, çok da haklı bir isyanla şöyle diyor yetişkinlere; Okuyacağım, sınıf birincisi olacağım, hatta okul birincisi olacağım. Üniversiteye de giderim. Hepsinin ağzı açık kalır. Görür onlar… Hani hep bana ‘Sen kime çektin?’ Diye çemkirip duruyorlar ya… İşte o gün sıraya girecekler, ‘Bana çektin, aynı bensin, bana çok benziyorsun’ diyecekler…
Dedemin BakkalıŞermin Yaşar · Taze Kitap · 201812,9bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Nesrin

, bir kitap okudu
10/10
·200 syf.··
8 günde okudu
·
2024 29. kitabı
Şermin Yaşar
8.9/10 · 12,9bin okunma
Yetişkinler kendilerinden özür dilenmesine bayılır.
Taze Kitap·Kitabı okudu
Su istiyorum, “Sen artık büyüdün, kendin al” diyorlar. “Kendi başıma yaşamak istiyorum” diyorum. “Sen daha küçüksün” diyorlar.
Taze Kitap·Kitabı okudu
Kabul edelim, çocukların olayların önem sırasını mantıklı bir şekilde sıraya dizmeyle alakalı ciddi bir sorunu var. Başka da bir sorunları yok zaten. Çocuklar mükemmel insanlar…
Taze Kitap·Kitabı okudu