Nesrin

Dünyanın farklı yerlerinde de olsak aynı gökyüzüne bakıyoruz.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bizim şansızlığımız birbirimizden kilometrelerce uzakta oluşumuzdu.
“Yağmur böyle güzel yağar mı bir daha,şimdi çıkıp ıslanmazsak?”