Işığın yalnız bu şekilde olduğunu, yani parçacık olduğunu
vurgulamak isterim. Işığın parçacık olarak davrandığını bilmek çok önemlidir. Bunu özellikle, okulda ışığın dalga gibi davrandığını öğrenmiş olanlar için söylüyorum: Işığın asıl davranışı parçacık gibidir