Hüzün ki en çok yakışandır aşıklara
Yandık, Yakıldık; Ama hüzünden yana asla yakınmadık.
Hüzün taze tutar aşk yarasını
Yaramdan da hoşum, yârimden de..
Heyhat! Mum gibi erimiyorsa insan, “Yanıyorum” dememeli;
Yanmaktan korkuyorsa kişi, Aşk kapısından girmemeli
Ya ‘‘Kor Yürekli’’ olmalı insan Ya da kor barındıracak ‘‘Yürekli’’