neva cakir

neva cakir
@nevacakir
@deprofundise
Aşk-ı Neva
Hüzün ki en çok yakışandır aşıklara Yandık, Yakıldık; Ama hüzünden yana asla yakınmadık. Hüzün taze tutar aşk yarasını Yaramdan da hoşum, yârimden de.. Heyhat! Mum gibi erimiyorsa insan, “Yanıyorum” dememeli; Yanmaktan korkuyorsa kişi, Aşk kapısından girmemeli Ya ‘‘Kor Yürekli’’ olmalı insan Ya da kor barındıracak ‘‘Yürekli’’
Alıntı