-Benden nefret etmeyecek misin?
Olga hafif bir sesle:
-Niçin nefret edeyim? dedi.
-Her şey için. Sana yaptıklarım için.
-Bana ne yaptın?
-Seni sevdim. Bu bir hakaret sayılır.
Bütün bunlar, gençlikte güzel; çünkü gençlik heyecanların tatlısına, acısına kolayca dayanır; benim yaşımda insan, huzuru arıyor, ben uykulu ve uyuşuk huzura alışmışım; fırtınalara tahammülüm yok.