Nevra

Nevra
@nevrabrcn
-Benden nefret etmeyecek misin? Olga hafif bir sesle: -Niçin nefret edeyim? dedi. -Her şey için. Sana yaptıklarım için. -Bana ne yaptın? -Seni sevdim. Bu bir hakaret sayılır.
Sayfa 461
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dürüst olmayan insanlar kendilerinden istenen şeyi yapmamak için istenmeyen ve yapılmayacak fedakarlıklardan söz ederler.
Sayfa 435
Kalbimi mutluluğa bırakacak yerde hem kendimi hem de sizi zehirledim.
Sayfa 319
Bütün bunlar, gençlikte güzel; çünkü gençlik heyecanların tatlısına, acısına kolayca dayanır; benim yaşımda insan, huzuru arıyor, ben uykulu ve uyuşuk huzura alışmışım; fırtınalara tahammülüm yok.
Sayfa 310
Zamanı saatlerle, dakikalarla değil, güneşin doğup batmasıyla değil, sizinle ölçüyorum: 'Onu gördüm, görmedim, göreceğim, görmeyeceğim, gelecek, gelmeyecek...'
Sayfa 310