N

Gelişigüzel geçip gidilecek bir varoluş değil insan varoluşu.Biçimlendirilecek,değiştirilecek,sınırsızlaştırılacak bir HERŞEY.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan yirmi yaşında ya toplumun akılla bağdaşmayan düzenine girer ya da var olur.
O an,söyleyebileceğim kadarını söylemeye karar veriyorum.Yazmaya.Bağırmak,haykırmak için başka olanak yok.İşte bağırıyorum.Ve beni duyan gene benim. “Sen düşüncelerle yaşıyorsun,diğerleri gerçeklerle.”
Her gidenle gitmek istedim.Her yolculuğa çıkmak.Hiçbir yere gitmesem de,sürekli yolculuklarda olduğumu algılamakta geç kalmadım.Ama genç yaşlarda,henüz bana,yaşamımı yaşanır kılan bu duyguya varmadan önce,gidememek,derin,derin,derin bir acıydı
Nereden geldiğim sorusunu yanıtlamak istemiyorum.Hiçbir yerden gelmiyorum.Kendimden başka.
Sayfa 27