NEYSEEE
“Söylenemeyen her şey için; neyse…”
Neyseee iyiyiz iyi deyip ters psikoloji yapıyoruuz 🫠
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neyseee öylesine attım sjsjsjsjs falan filan
Biraz degisiklikk kardeşimmm
1000k ya bitik renkk katmayalimm yaaaa aklinizz da fikirler var ise özelden yazinn burayi biraz şenlendirelim ben yokken baya sıkıcılaşmişbayadirrr yokumm yaa djdjsjjs sebebii nee inaninki bilmiyorumm amaaa ablanizz gerii geldiii djsjsjsj yada yok lan bu boyle çok nesnel oldii begenmedimm sjdjsjs bizee oznell laflarr lazumm düşünecemm bu konu hakkindaa ayy sinavv yaklaşayiii hemen gelsin artik şu lanet gün yaa gezmeyii özledimm neyseee gerii geldimmm aklimda baya degisik fikirler varr ne yapsamm diye düşünmüyor değilim yani sadece kitap itiraf vs degilde daha degisik seyler yapasim var eee boşa kova burcuu değilizzz aklimda 2 3 şey var bakalim 2 3 güne belli olurrr sevgii huzurrr vee mutluluklaaa kalinnn seviliyorsunuzzz 🖤🌹🥰
1000Kitap
Ayyy drama quin oldum iyice off neyseee dostlarrr azıcık eğlenceli e-kitap varsa önerimisiniz depresyondan çıkamam gerektee. Ne demişler bende bilmiyorum sjsjsjsj Neyseee iyi günlerrrr Seviliyorsunuz hayatınızı bir gün yaşamayacak insanlar için asla ama asla mahvetmeyin aksinee eğlencenin dibine de vurunnn. Yazım yanlışları var biliyorum takıntılı olanlarda özür dilerim. ;)
Yarından sonra özgürüz
Sevgili lgs26 tayfa yarından sonra özgürüz kurtuluyoruz ya tarih olacaz ya tarih yazacaz ben büyük ihtimalle tarih olacağım ama neyseee