Çağla

Reklam
Böyle Buyurdu Zerdüşt kitabının ilk 100 sayfasını bitirdim, gerçekten felsefeye ilgisi olmayanlar için ızdırap, anlaşılan yerler de var , şu var ki tek başına okunacak bir kitap değil, nereseyse her cümlesinin oturulup birileriyle fikir alışverişi yaparak açıklamması gerekir diye düşünüyorum ☕
Çağla isimli okura yanıt verildi
Çağla
T. A İşte, o beni yormuyor çünkü hikâyeden ziyade ne anlattığını görüyorum. Bir çok imgeyi açık görüyorum. Bu yüzden okurken sıkıcı geliyor. Kant daha çok zorlayıcı geliyor. Bir cümlesi üstüne birkaç dakika kafa kurmak zorunda kalabiyorum çünkü felsefe bilmiyorum.
Böyle Buyurdu Zerdüşt kitabının ilk 100 sayfasını bitirdim, gerçekten felsefeye ilgisi olmayanlar için ızdırap, anlaşılan yerler de var , şu var ki tek başına okunacak bir kitap değil, nereseyse her cümlesinin oturulup birileriyle fikir alışverişi yaparak açıklamması gerekir diye düşünüyorum ☕
Çağla isimli okura yanıt verildi
Çağla
T. A Bir yazarın esas amacı hangi insana nerede nerede atıf yaptığını bilmemizden ziyade anlatmak istediği mesele olduğunu düşünüyorum. Salt okumadan ziyade amacın bu olduğunu düşünüyorum. Daha çok merak edenler kitap içindeki ayrıntıları sorgu edip bulabilir zaten. Diğer amacın da bu olduğunu düşünüyorum. Salt diyip geçemeyiz.
Böyle Buyurdu Zerdüşt kitabının ilk 100 sayfasını bitirdim, gerçekten felsefeye ilgisi olmayanlar için ızdırap, anlaşılan yerler de var , şu var ki tek başına okunacak bir kitap değil, nereseyse her cümlesinin oturulup birileriyle fikir alışverişi yaparak açıklamması gerekir diye düşünüyorum ☕
Çağla
Felsefe değil, daha ziyade edebiyat içinde felsefe ve alegori gibi. Bu yüzden insanları sıkıyor olabilir.
Böyle Buyurdu Zerdüşt kitabının ilk 100 sayfasını bitirdim, gerçekten felsefeye ilgisi olmayanlar için ızdırap, anlaşılan yerler de var , şu var ki tek başına okunacak bir kitap değil, nereseyse her cümlesinin oturulup birileriyle fikir alışverişi yaparak açıklamması gerekir diye düşünüyorum ☕
Esin isimli okura yanıt verildi
Çağla
Aynen bu şekilde dediyse gayet açık bir cümle aslında. Tavşana bitki veriyorsun. Bitkinin cesedini ona yediriyorsun. Birine iyilik yapayım derken de kötülük yapıyorsun. Ben böyle anladım.