Harçlık? Çocuğu mu lan kadın? Para ev ihtiyaçları ve kadın için vermiyorsa, çocuğu için vermiyorsa düzeltmeleri gerekiyor. Paşa paşa parasını verecek. Bazı erkekler çalışmayan kadınla evlenip sonra çalışsın demeye başlıyor. Öteki de çalışan kadın alıp çalışmasın diye baskılıyor. Paşa paşa vereceksiniz kadınları önce ev içi köle yapıp, çalışmasını istemeyip sonra bir para bile vermiyorsunuz. Eğer kadın da çalışsın diyorsanız çalışan kadınlarla evlenip çalışmalarına mani olmayacaksınız ve baştan işten evlendikten sonra ayrılmayı düşünen kadınları hayatınıza almayacaksınız. O kadar. Siz adil olun. Kadınlar da kendini ona göre ayarlasın. Onlar da adil değillerse kendilerini düzeltsinler. Ama ben bir kadın olarak kadınlara çalışmalarını ve çalışma hayatına müdahale etmeyecek, ev işlerini yaparken adil olacak, üstlerine düşen görevleri yapacak erkekleri tercih etmelerini tavsiye ederim. O tip insanlar da bu hayatta zor bulunur. Ama evlilik sizin kaderiniz değil. Şart değil. Doğru insan yoksa ne kadın ne de erkek sırf yaş geçiyor diye, çevre baskı var diye evlenmesin.