Milleti umursamadım. Sonra zayıfsın dediler yıllarca. Umursamadım. Kan verebilmek için geçici 50 kilo almak istedim. Aşırı yemek yedim. Olmadı. En sonunda yıllar sonra 2026 gibi kilo aldım. Basenimin zayıfken bile olduğunu söylediler. Araştırma yaptım. Kalçamın şeklinde hip disk diye doğal bir yapı olduğunu gördüm. Doğru kıyafetle sorun olmadığını gördüm. Hatta aynadan çıplak kendime baktığımda o çukurlar hoşuma gidiyor. Kahkülümün yamuk olduğu çok kaba bir şekilde söylendi. O kişiyle olan bağımı kopardım. Bıyıklarımın olduğu söylendi. Bir tek ona hak verdim. Evet, bunu ben de beğenmiyordum. Çocukken almaya başladım. En çok ona takmıştım. Saçım kısa diye erkek gibi olduğumu söyleyen olmuştu bağladığımda. İnatlarına yine kestirdim. Makyaj yapmayan kadınları garip buldular. Hâlâ yapmıyorum. İşe giderken ve özel günlerde yapmayı planlıyorum ve onu da abartılı yapmak istemiyorum. Doğal makyaj gibi bir şey olmalı. Makyajı kendimde pek sevmiyorum. Kollarımı da almıyorum. Eskiden kollarımı almadığım için saklardım ama kol kıllarımı seviyorum. Artık saklamıyorum. Elbise, etek giymediğim sürece kolumu almıyorum. O zaman aldığımda da kolumu alerjik tepki basıyor. Bu yüzden almak tercihim değil şu an. Liken hastalığımı atlatabilirsem acil durumlarda koluma müdahale daha kolay olsun diye kol kıllarımı alacağım düzenli. Bir diğer şey yüzümdeki sivilceler. Bunlar sağlık sorunu ve yıllardır geçmedi. Sivilceme laf eden olursa sert tepki verebilirim bazen evdekilere çünkü onlar benim sivilcem. Onların değil. Geçmiyorsa geçmiyordur. Başka yol denerim. 52 kilosun. İyisin diyorlar. Daha fazla alma. Verme de diyorlar. Kime ne? Şimdi de zayıflamak istiyorum çünkü hayatım boyunca doğuştan zayıftım. Birkaç yıldır değilim ve kilolu halimi kendim sevmedim. Beni beğenmeyen, orama burama kulp