Hey, siz bazı erkekler! Farz edelim ki üstün olduğunuzu kabul ettik ama bizi niye yerin dibine sokup kibirleniyorsunuz? Eşit olamayız diye niye düşünüyorsunuz? Demek ki kibirine yenik düşen aşağı bir varlıksın. Üstün olanın kibri olmaz. Ahlaki açıdan da donanımlı olur. Ahlakı eksik olanın üstünlüğü olmaz. Kadınlar erkeklere göre daha az suç işliyor. Her şeyi üreten siz neden suç makinesi ya bu kadar üstünse? Demek ki olay icat etmek, yapmakla sınırlı değil. Duygularınız eksik genel sizin. Hayatta üstün olmayı sağlayan tek gerçek duygusal zekanın varlığı. Bu yoksa bir doktor işini etik yapamaz. Başka mesleklerde de iç karışıklık yaşanır. İkili İlişkileri ayakta tutan da budur. Oysa kadınlarda erkeklere göre daha fazla bulunur. Fakat bu her kadında olmaz. O zaman kadınlarda üstün değil. Üstün olan kim? Kimse. Eksiklerimizi birlikte kapatmaya çalışmazsak küstah aşağı varlıklar olacağız.