-Sen bir aşıksın. Aşkın kanatlarını alınca dans eden herkese tepeden bakarsın.
Acemice dudak büktüm. -Aşkın oklarıyla öyle derinden yaralandım ki, o hafif kanatları beni uçurmaya yetmez.
Düşünürmüş gibi yaptı. -Ama uçman için onun üste olması gerek. Diğer türlüsü ağır gelir ona, fazla dayanmaz narin
şey.
Başımı salladım. -Aşk narin birşey mi sence? Aşk kabadır, serttir, hoyrattır. Öyle hırçındır ki; diken gibi batar
Gerçekten çok iyi bi kitap.Herkese tavsiye ederim.Sahra`cımı çok sevdim.Emir`in sempatikliği,ayrica Romeo ve Juliet`ten ayrıntılar çok hoşuma gitti.Online okumak isteyenler için link→yadi.sk/i/LF7-YkO8HZQvn... okumalar...
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 201811,4bin okunma